Pitch perfect
Eind 2015 komt Communiq in aanraking met ANWB Verzekeringen. De organisatie wil haar fietsverzekeringen bij retailers en klanten onder de aandacht brengen. We bedenken een concept en mogen, net als twee andere bureaus, ons idee pitchen. Het meest belangrijk vinden wij dat zowel de ondernemer als de klant betrokken en positief is. Om dit te bewerkstelligen stellen we voor een slimme tool te gebruiken waarmee men het heft in eigen handen kan nemen. 1.500 ondernemers met een fietsenwinkel, kunnen via ons gepersonaliseerd promotiemateriaal voor de verzekering maken. We koppen de opdracht in!
Facts & Figures
1.500 telefoontjes volgen. Iedere winkelier staan wij op eigen initiatief te woord. 1.000 verschillende POS-pakketten worden verzonden. In iedere fietsenwinkel wordt ANWB’s verzekering belicht. Uitspraken in 40 Nederlandse dialecten passeren de revue. Iedere Nederlander voelt zich aangesproken. Een flink aantal extra fietsverzekeringen wordt afgesloten. Iedere verzekerde fiets wordt bij diefstal én pech vergoed.