Sfeerbeeld Roscom aan het werk voor Ziggo.
Terug naar Case overzicht.

Roscom Promotie, Ziggo & Communiq

De beste deal voor Local Store Marketing

Wanneer Ziggo De Beste Deal Weken organiseert, worden salesteams van Roscom Promotie ingezet. Zij vertellen iedereen over de actieweken. En wij vertellen op onze beurt aan de lokale bevolking dat de teams eraan komen.

Razendsnel zoveel mogelijk mensen bereiken, dat is onze opdracht als vaste partner van Roscom Promotie voor lokale marketing.

De uitdaging

De uitdaging is het effectief inzetten van media om mensen in de regio op de been te brengen. En dat is nog niet alles. We hebben een kort tijdsbestek om de campagnes uit te rollen. De locaties van de salesteams horen we drie weken van tevoren. Het is alle hens aan dek!

Facts & Figures

De teams van Roscom Promotie bezoeken 14 plaatsen. De eerste plaats waar ze namens Ziggo de boel op stelten zetten, is Zwolle. Dit project aftrappen op onze thuisbasis: het kan niet beter! We benaderen huis-aan-huis-bladen, bereiken via Social Media-kanalen talloze Zwollenaren en activeren lokale ondernemers waaronder zelfs 2 autowasstraten. De 24 sales- en servicetijgers van Roscom Promotie hebben hun handen vol.

14 plaatsen met salesteams
24 sales- en servicetijgers zijn actief betrokken

Visual Lokaal marketing materiaal Ziggo. Eén van de uitingen om men in Nijmegen op de been te krijgen

“Communiq denkt en lacht met ons mee. Van niets naar iets in een razend tempo, dat typeert de organisatie. Zo kan het ook”

Bas Potjes, manager Marketing & Sales bij Roscom Promotie

De drie musketiers

De salesteams van Roscom Promotie werk geven, en de mensen achter de schermen werk uit handen nemen, dat is ons doel. We bedenken acties, schakelen met Ziggo en produceren on- en offline uitingen. We winnen vertrouwen. We bewijzen dat we weten wat lokale marketing inhoudt. We vormen de drie musketiers met Roscom Promotie en Ziggo.

Waardevolle lessen

We can do it, dat is onze gezamenlijke mentaliteit. Na het eerste project volgen er meer. We doen alle nevenactiviteiten voor Roscom Promotie. Door de jaren heen wordt bevestigd dat onze visie staat als een huis: eis bij iedere klant het beste van jezelf. En onze manier van werken wordt door Roscom Promotie gewaardeerd. “Communiq denkt en lacht met ons mee. Van niets naar iets in een razend tempo, dat typeert de organisatie voor mij. Zo kan het dus ook”, aldus Bas Potjes, manager Marketing & Sales bij Roscom Promotie.

Sta je zelf voor een
vergelijkbare uitdaging?

Ontdek jouw kansen

Een stapje harder

Roscom Promotie en Communiq zijn inmiddels met elkaar vergroeid. We werken ieder in een eigen vakgebied, maar hebben dezelfde uitdaging. Dat verbindt. Net dat stapje harder zetten om succes te behalen, wij geloven erin.

Sfeerbeeld meerdere campagne materialen lokale marketing Ziggo.
Sfeerbeeld Roscom op locatie, met lokale marketing materialen van Communiq.

Het Local Store Marketing Platform van ANWB Verzekeringen

Wat we doen voor Roscom Promotie:

Online marketing, DTP, projectmanagement, POS producties

Onze expertisegebieden