ZIGGO
De beste deal voor Local Store Marketing
Wanneer Ziggo De Beste Deal Weken organiseert, worden salesteams van Roscom ingezet. Zij vertellen iedereen over de actieweken. En wij vertellen op onze beurt aan de lokale bevolking dat de teams eraan komen. Razendsnel zoveel mogelijk mensen bereiken, dat is onze opdracht als vaste partner van Roscom voor lokale marketing.
plaatsen met salesteams
sales- en servicetijgers zijn actief betrokken
De uitdaging
De uitdaging is het effectief inzetten van media om mensen in de regio op de been te brengen. En dat is nog niet alles. We hebben een kort tijdsbestek om de campagnes uit te rollen. De locaties van de salesteams horen we drie weken van tevoren. Het is alle hens aan dek!
Facts & Figures
De teams van Roscom bezoeken 14 plaatsen. De eerste plaats waar ze namens Ziggo de boel op stelten zetten, is Zwolle. Dit project aftrappen op onze thuisbasis: het kan niet beter! We benaderen huis-aan-huis-bladen, bereiken via Social Media-kanalen talloze Zwollenaren en activeren lokale ondernemers waaronder zelfs 2 autowasstraten. De 24 sales- en servicetijgers van Roscom hebben hun handen vol.
De drie musketiers
De salesteams van Roscom werk geven, en de mensen achter de schermen werk uit handen nemen, dat is ons doel. We bedenken acties, schakelen met Ziggo en produceren on- en offline uitingen. We winnen vertrouwen. We bewijzen dat we weten wat lokale marketing inhoudt. We vormen de drie musketiers met Roscom en Ziggo.
Waardevolle lessen
We can do it, dat is onze gezamenlijke mentaliteit. Na het eerste project volgen er meer. We doen alle nevenactiviteiten voor Roscom. Door de jaren heen wordt bevestigd dat onze visie staat als een huis: eis bij iedere klant het beste van jezelf. En onze manier van werken wordt door Roscom gewaardeerd. “Communiq denkt en lacht met ons mee. Van niets naar iets in een razend tempo, dat typeert de organisatie voor mij. Zo kan het dus ook”, aldus Bas Potjes, manager Marketing & Sales bij Roscom.
Een stapje harder
Roscom en Communiq zijn inmiddels met elkaar vergroeid. We werken ieder in een eigen vakgebied, maar hebben dezelfde uitdaging. Dat verbindt. Net dat stapje harder zetten om succes te behalen, wij geloven erin.
“Communiq denkt en lacht met ons mee. Van niets naar iets in een razend tempo, dat typeert de organisatie. Zo kan het ook.”
Bas Potjes, manager Marketing & Sales bij Roscom